گیرنده دیجیتالی اندروید با قابلیت ضبط برنامه

گیرنده دیجیتال موبایل اندروید PadTV PT115 Mygica کیفیت بسیار بالایی دارد و ساخت وطن عزیزمان می باشد. گیرنده دیجیتال موبایل پد تی وی در ابعاد بسیار کوچکی طراحی شده است و شبیه یک فلش یو اس بی می باشد.


گیرنده-دیجیتال-موبایل


طراحی جمع و جور و وزن کم این گیرنده دیجیتال باعث حمل راحت آن به جاهای مختلف می باشد. این گیرنده دیجیتال موبایل نیازی به اینترنت یا سیمکارت ندارد و به صورت رایگان امواج دیجیتالی را دریافت می نماید. تبلت یا گوشی اندرویدی شما می بایست از قابلیت OTG بهره ببرد تا بتوانید از این گیرنده دیجیتال استفاده نمایید.


گیرنده-دیجیتال-موبایل-تبلت


با استفاده از این دستگاه میتوانید شبکه های مورد علاقتان را با کیفیت بالا تماشا نمایید و آنها را در صورت نیاز ضبط نمایید. سیستم عامل اندروید مورد نیاز برای کار با با دستگاه می بایست از 4.1 به بالا باشد.



گیرنده-دیجیتال-وایرلس


همچنین پردازنده ی گوشی یا تبلت اندرویدیتان می بایست حداقل دو هسته ای و 1 گیگاهرتز به بالا بوده و قابلیت ساپورت فرمت های ویدیویی MPEG-4 را داشته باشد.  گیرنده دیجیتال موبایل PadTV PT115 Mygica از شبکه های HDTV پشتیبانی می نماید و مجهز به سیستم Time Shifting (نگه داشتن برنامه زنده) نیز است.


گیرنده-موبایل-تبلت

این گیرنده دیجیتال نسبت به مدلهای دیگر ارزان تر بوده و نیازی به شارژ ندارد. منبع تغذیه ی این دستگاه از باطری گوشی یا تبلت شما می باشد و البته به میزان بسیار کم از آن استفاده می نماید. از دیگر قابلیتهای این دستگاه مقرون به صرفه و با کیفیت میتوان به سازگاری کامل با DVB-T  و داشتن آنتن دستبندی برای دریافت بهتر امواج اشاره کرد.


گیرنده-دیجیتال