آشنایی با محصولات خاتم و فروش ویژه جعبه خاتم کاری

هنر کهن و زیبای خاتم کاری در ایران قدمتی دیرینه دارد. در دایره  المعارف پارسی تعریف خاتم به شکل زیر آمده است: "هنر آراستن اشیا به صورتی شبیه موزاییک، با مثلث های کوچک. طرح های گوناگون خاتم همواره به صورت اشکال منظم هندسی بوده است .این اشکال هندسی را با قراردادن مثلث های کوچک در کنار هم نقش بندی می کنند . مثلث ها را از انواع چوب ، فلز و استخوان می سازند. هرچه مثلث ها ریزتر وظریفتر باشند، خاتم مرغوب تر است .در یک طرح خاتم ، برای ساختن کوچک ترین واحد هندسی، حداقل سه مثلث و برای بزرگ ترین آن ، حداکثر چهارصد مثلث به کار می رود".


خاتم کاری


 در صورتیکه علاقمند به محصولات خاتم کاری هستید و فرصت سفر به اصفهان را ندارید می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تک سبد محصولات خاتم کاری را مشاهده نموده و خریداری کنید. ضمن آنکه در حال حاضر جعبه جواهرات خاتم کاری در فروش ویژه است.

 

گلدان خاتم و مس

مدل خاتم روی مس یکی از زیباترین مدل های خاتم کاری است. جنس خاتمی که روی این گلدان به کار رفته از چوب، استخوان شتر و فلز برنج ساخته شده است. جنس گلدان نیز از مس می باشد. این گلدان در دو ارتفاع 25 و سانتیمتر موجود است و دارای یک قاب چوبی مشبک نیز می باشد.


خاتم کاری

 

شکلات خوری خاتم کاری

این شکلات خوری شش ضلعی است که با دالبرهای بسیار زیبا طراحی شده است و جنس خاتم آن نیز از چوب، استخوان و فلز برنج است. این شکلات خوری از نوع در دار است و ابعاد آن نیز 18×18×5.5 سانتیمتر می باشد. این شکلات خوری دارای پایه های چوبی است.


خاتم کاری

 

جعبه خاتم کاری

این جعبه می تواند یک هدیه شیک و زیبا برای دوستانمان باشد. این جعبه از چوب ساخته شده و ابعاد آن 11×8×5.5 سانتیمتر می باشد. بر روی جعبه و دورتادور آن خاتم کاری شده و داخل جعبه نیز آسترکشی شده است.


خاتم کاری

 

جاخودکاری رومیزی خاتم کاری

این جا خودکاری هم برای خودکار و هم مداد مناسب می باشد. ابعاد آن 8×10×7 سانتیمتر بوده و وزن آن 107 گرم می باشد. این جا خودکاری برای میزهای ادارای و کاری مناسب است.

 

خاتم کاری


شکلات خوری پایه دار خاتم کاری

جنس این ظرف از مس مرغوب و جنس خاتم آن از چوب، استخوان شتر و فلز برنج می باشد. این اثر کاملا با دست ساخته شده و ابعاد آن معادل 23×11 سانتیمتر است.

 

خاتم کاری


جا دستمالی خاتم کاری

این جا دستمالی دارای ابعادی معادل 26×7 سانتیمتر بوده و کاملا مناسب قرار گرفتن روی میز می باشد. در صورتیکه بخواهید داخل آن دستمال بگذارید دقت کنید که دستمال کاغذی های با عرض 5 سانتیمتر را داخل آن می توان قرار داد.


خاتم کاری


برای دریافت لینک فروش جعبه خاتم کاری روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

قیمت : 21900 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید