دستگاه بخور صورت قابل استفاده برای آرایشگاه

با استفاده از این دستگاه می توانید رطوبت را به صورت مستقیم به پوست صورت خود وارد نموده و از فواید آن استفاده نمایید این دستگاه برای افرادی که داری تنگی نفس هستند بسیار مناسب می باشد.


 

بخور صورت


برای استفاده در سالن های بهداشتی و آرایشی بسیار مناسب می باشد که می توانید با استفاده آن در سالن آرایشی خود، مشتریان را راضی کرده و رطوبت را به پوست آن ها هدیه دهید تا پوستی جداب و شاداب داشته باشید.


 

بخور صورت آرایشگاه


 این محصول دارای مخزن داخلی می باشد که در ابتدا باید مقدار معینی از آب را داخل آن بریزید و دستگاه بخور صورت آرایشگاهی را به برق متصل کرده آن را به کار بیندازید.



بخور صورت سالن



در این هین شما می توانید صورت خود را مقابل مجرای خروجی بخور قرار داده و بخور سرد را مستقیما به پوست صورت خود وارد نمایید.


دستگاه بخور



برای کسانی که از عارضه های پوستی رنج می برند این محصول بسیار مناسب بوده و شما می توانید از این دستگاه در آرایشگاه خود استفاده نمایید.


دستگاه بخور آرایشگاه



فروشگاه اینترنتی تک سبد بسیاری از محصولات خود اعم از دستگاه بخور صورت سالنی را در معرض فروش  با تخفیف های ویژه قرار داده است که شما می توانید با سفارش این محصول از آن بهره مند شوید.


دستگاه بخور با کیفیت


لازم به ذکر است که تمامی دستگاهای این فروشگاه قبل از ارسال تست خواهد شد و بعدا در صورت بدون نقص بودن و سالم بودن برای شما ارسال می گردد که تضمینی بر کالای خریداری شده می باشد.



بخور جدید



دکمه خرید را لمس کنید

قیمت39000 تومان

خرید محصول