بند رخت آپارتمانی تاشو بهترین بند رخت بازار

زمانی که به بازار و فروشگاه های لوازم خانه می رویم و به دنبال یک رخت آویز مناسب هستیم، مدل های متنوع و مختلفی از بند رخت را در بازار می بینیم که هر کدام به منظوری طراحی شده اند. در این مقاله شما را با یک بند رخت آپارتمانی آشنا می کنیم.


بند رخت آپارتمانی تاشو


برخی از بند رخت ها پلاستیکی هستند و پلاستیک نمی تواند خیلی مقاوم باشد زیرا لباس های زیادی روی آن می گذارید و ممکن است نتواند این وزن را تحمل کند. و بهتر است که جنس رخت آویز از فلز باشد.


بند رخت آپارتمانی تاشو


از طرفی ضد زنگ بودن یک رخت آویز فلزی بسیار مهم است زیرا این رخت آویز مدام با لباس های خیس و شسته شده سر و کار دارد و اگر ضد زنگ نباشد مدام در مجاورت با این رطوبت زنگ می زند و ما را دچار مشکل می کند.


بند رخت آپارتمانی تاشو


این بند رخت تاشو هم می باشد. یعنی زمانی که شما کارتان با آن تمام شد به راحتی آن را جمع کرده و تا می کنید و در هر جایی می توانید آن را قرار دهید مثل زیر تخت یا پشت درب یا کنار تراس هر چند تراستان کوچک باشد.


بند رخت آپارتمانی تاشو


این رخت آویز دو طبقه دارد. طبقه بالایی دارای 14 میله رخت آویز است که بیشتر مناسب لباس های بزرگسال و لباس های با ارتفاع بیشتر است. طبقه ی پایینی دارای 5 میله ی رخت آویز بوده که مناسب لباس های کوچک یا لباس زیر می باشد.


بند رخت آپارتمانی تاشو


اگر تعداد لباس هایتان کم بود می توانید یک طرف رخت آویز را باز نکنید و تنها روی یک طرف رخت آویز آنها را پهن کنید. همچنین یک اهرم زیر رخت آویز وجود دارد که شما می توانید با تنظیم آن ارتفاع رخت آویز را کم و زیاد کنید.


بند رخت آپارتمانی تاشو


برای دریافت لینک فروش بند رخت آپارتمانی روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 99000 تومان

بند رخت آپارتمانی تاشو