خرید استثنائی از فروشگاه میناکاری سمنان

یکی از جذاب ترین هنرهای دستی ایرانی که دارای محبوبیت جهانی می باشد، هنرمیناکاری می باشد که دارای تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی است. این هنر زیبا دارای مراحل ساخت پیچده اما با ابزار کا ساده و مواد اولیه بومی می باشد که محبوبیت فراوانی دارد.

 



لفظ مینا بکار برده شده در میناکاری به معنای رنگ آبی آسمان است و شاید به همین دلیل باشد که عمده رنگ بکار برده شده در تولید میناکاری آبی لاجوردی می باشد. هنر میناکاری که به سر پنجه هنرمندان میناکار بر روی زیر ساخت هایی از جنس طلا ، نقزه و مس پیاده سازی می شوند بسیار چشم نواز و زیبا هستند.

 



به جرات می توان گفت هنرمیناکاری از جذاب ترین هنرهای دستی ایران است که دارای محبوبیت جهانی بوده ، میناکاری بر روی مس یا همان نقاشی مینا  تركیبی از آتش و خاك  با هنر نقاشی می باشد. هنر میناکاری در سمنان به شیوه نقاشی مینا نمی باشد و مینای نقش بندی است.

 



مینای نقش بندی و مینای نقاشی دو شیوه متفاوت از میناکاری می باشد که در شیوه تولید متفاوت بوده. تنوع رنگی بالا و طرح های اصیل ایرانی می باشد. برای خرید محصولات میناکاری با بهترین کیفیت می توانید به فروشگاه میناکاری سمنان مراجعه نمائید.

 



هنر میناکاری یکی از مشاغلی می باشد که در پروسه تولید یک قطعه مینا گاهی ده‌ها شغل دیگر در ارتباط بوده، بنابراین می توان گفت این هنر زیبا کمک بسزایی در اشتغال زایی داشته و تولید خرید و فروش میناکاری در سمنان به عنوان یکی از منابع درآمد حاصل از صنایع بومی می باشد.

 



برای مشاهده و خرید کلیک کنید

خرید محصول

 



از مهمترین ویژگی های یک هنر مند میناکار  پشتکار و علاقه او ی باشد که با چاشنی صبر و مهارت میتواند منجر به ظروف میناکاری شده روی مس می شود که در دنیا تک می باشند. هنر میناکاری در ایران از محبوبیت ویژه ای برخوردار می باشد.

 

 


فروشگاه اینترنتی تک سبد، به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان محصولات میناکاری شده روی مس اصفهان در سطح داخلی و خارجی افتخار دارد در خدمت هموطنان عزیز باشد. این مجموعه  به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در ایران دارای نماد الکترونیکی اعتماد دو ستاره و با بدست آوردن درصد بالای رضایت مشتریان توانسته در مدت زمان کوتاهی جایگاه بالایی پیدا کند. ارائه ضمانت نامه ی 7 روزه عودت وجه بدون قید و شرط نشانه بالاترین کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده در این فروشگاه می باشد. جهت بازدید از فروشگاه به سایت www.taksabad.com   مراجعه نمایید.