فروش استثنائی فیروزه کوبی اصفهان با قیمت مناسب

 فیروزه کوبی،هنری نو ظهور می باشد که این روزها در شهر اصفهان  پیشرفت چشمگیری داشته است. هنر بازی قطعات فیروزه بر روی زیر ساخت های مسی می باشد.  این هنر که بر روی ظروف مختلف و زیور آلات پیاده سازی می شود.

 

 

فیروزه کوبی بر روی زیر ساخت هایی از جنس مس، برنج، نقره و یا برنز پیاده سازی می شود. در این هنر قطعات فیروزه با دقت و ظرافت زیاد بر روی ظرف به شکل موزاییکی قرار گرفته که برای تولید طرح زیبا و فاخر نیاز به دقت و ظرافت بالایی می باشد.

 

 

در تهیه ظروف فیروزه کوبی از خرده سنگ‌های فیروزه غیرقابل استفاده که باقی مانده  کارگاه‌های فیروزه تراشی می باشد و یا معادن فیروزه استفاده می شود.

 

 

 با پیشرفت این هنر در شهر اصفهان، خرید ظروف فیروزه کوبی به عنوان یکی از آثار هنری این شهر طرفداران زیادی دارد به طوری که مورد توجه گردشگران خارجی نیز قرار گرفته است.

 

 

این روزها زیورآلات زیبایی با استفاده از هنر فیروزه کوبی تولید می شود که توانسته است جایگاه ویژه ای در بین هنر دوستان علی الخصوص بانوان داشته باشد.

 


یکی از زیر ساخت هایی که فیروزه کوبی بر روی آن انجام می شود زیر ساخت های مسی می باشد، فیروزه کوبی روی مس در واقع جلوه ای زیبا و خیره کننده ای دارد.

 

این هنر، هنر دقت و ظرافت می باشد، هنر که اگر هنرمند در کنار هم نشاندن سنگ های فیروزه دقت کافی را نداشته باشد و فاصله ها زیاد شود زیبایی و جذابیت کار کم شده و اثر ارزشمندی نخواهیم داشت.

 

 

اگر شما هم از آن دسته هنر دوستانی می باشید که دغدغه خرید این محصولات را از محل مطمئن دارید می توانید با مراجعه به وب سایت های معتبر اقدام به تهیه این محصول کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تنوع محصولات به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت :   تومان

اطلاعات بیشتر و خرید