عوامل موثر در تعیین قیمت میناکاری تهران

اگر قصد خرید محصولات میناکاری شده را دارید و نمی دانید چه معیار هایی را باید برای انتخاب یک محصول میناکاری شده مرغوب در نظر بگیرید، با ما همراه باشید. اگر در هنگام خرید میناکاری به نکاتی کلیدی اما بسیار ساده توجه کنید، مطمئنا محصولی با کیفیت و اصالت تهیه خواهید کرد.




از مهمترین معیار های یک محصول میناکاری شده مرغوب زیرساخت با کیفیت که به خوبی لعاب کاری شده است و در نهایت نقاشی ظریف و دقیق روی زیر ساخت و در آخر کوره نهایی ظرف که باید با حرارت مناسب انجام گیرد تا ظرف دچار سوختگی و آسیب نشود. خرید میناکاری تهران از فروشگاه های معتبر و خرید محصولات میناکاری شده با شناسنامه و برند مشخص می تواند شما را در تهیه یک محصول میناکاری مرغوب کمک بسزایی نماید.



گاهی اوقات زیر ساخت مورد استفاده برای تولید میناکاری با استفاده از هنر قلمزنی به زیبایی قلمزنی شده است، یکی از معیار های مهم که در انتخاب ظروف میناکاری شده تهران باید به آن توجه کنید، استفاده از زیر ساخت یک تکه می باشد، در صورتی که این زیر ساخت دارای پایه است، به خوبی به بدنه ظرف لحیم کاری شده باشد. این روزها از متد نقاشی مینا برای تولید محصولات میناکاری استفاده می شود و بیشترین ظروف میناکاری عرضه شده در مرکز فروش ظروف میناکاری در تهران نیز به همین سبک تولید شده اند.

 


یکی دیگر از معیار هایی که نقش تعیین کننده ای در کیفیت و ارزش هنری ظروف میناکاری شده دارد، نقش و نگارهای مورد استفاده برای تولید ظروف میناکاری می باشد که باید دارای اصالت ایرانی باشد. یک اثر میناکاری مرغوب که نقش و نگار های آن با دقت فراوان انجام شده باشد و قلم گیری آن با نهایت دقت صورت گرفته شده است دارای ارزش هنری بالایی بوده و تاثیر بسزایی در قیمت میناکاری تهران دارد.

 


برای مشاهده و خرید کلیک کنید

خرید