خرید اینترنتی میناکاری اصفهان | تک سبد

یکی از بارزترین مشخصه های صنایع دستی به عنوان صنایع بومی و هنری می توان به وجه کاربردی آنها در کناز زمینه تزئینی اشاره نموده، خوشبختانه ایران با دارا بودن تنوع بینظیر صنایع دستی که موجب شده کشورمان به عنوان سومین تولید کننده صنایع دستی جهان شناخته شود می تواند از این صنایع هنری کاربردی به عنوان منبع درآمد ارزی برای کشور بهره ببرد. یکی از این هنرهای ناب و ظریف ایرانی که دارای پیشینه ای بیش از 5000 سال می باشد، هنر میناسازی یا میناکاری اصفهان می باشد که شهر اصفهان به عنوان مهد این هنر در ایران و جهان شناخته شده است. همر میناکاری به سر پنجه هنرمندان میناکار اصفهانی به روش نقاشی مینا پیاده سازی می شود که از دوران صفویه مرسوم شده است.

 


هنر میناکاری دارای محصولات متنوعی می باشد که در این میان می توان به انواع بشقاب میناکاری اصفهان، گلدان میناکاری اصفهان، تندیس میناکاری و .... نام برد. به حرات می توان گفت یکی از دلایل ماندگاری صنایع دستی از جمله میناکاری کاربردی بودن این محصولات می باشد، به عنوان مثال شما با خرید بشقاب میناکاری اصفهان می توانید از آن به عنوان یک یک ظرف تزئینی برای روی میز، نصب بر روی دیوار و حتی ظرف پذیرایی استفاده کرد.

 


تنوع محصولات میناکاری نشان از ذوق و اندیشه هنرمندان میناکار اصفهانی می باشد که توانسته اند محصولاتی متناسبی با نیاز و سبک زندگی مدرن تولید کنند از جمله ساعت دیواری میناکاری اصفهان که محصولی کاملا کاربردی و زینتی می باشد که زیبایی چشم نوازی به محل زندگی شما می دهد.



یکی از ویژگی های مهم محصولات میناکاری پروسه تولید آنها بوده که موجب می شود نگهداری از محصولات میناکاری اصفهان بسیار راحت باشد و در صورت لزوم براحتی مورد شستشو قرار گیرد. جلوه‌های بصری و احساسی بکار برده شده در محصولات میناکاری نشان از ذوق و اندیشه هنری هنرمندان میناکار اصفهانی داشته.




برای مشاهده و خرید کلیک کنید

خرید