تجربه خرید اینترنتی محصولات فیروزه کوبی با تک سبد

نگ فیروزه یکی از سنگ های قیمتی و زینتی می باشد که از دیر باز مورد توجه بوده است. این سنگ زینتی به دلیل داشتن خواص زیاد در ساخت طلا و جواهرات مورد استفاده قرار میگرفته است.




سنگ فیروزه به دلیل دارا بودن سایه های آبی رنگ و الگو های متفاوت دارای جذابیت خاصی می باشد که در ساخت انواع جواهرات مورد استفاده قرا می گیرد.




علاوه بر زیبایی این سنگ در برخی از فرهنگ ها بر این اصل معتقد اند که این سنگ دارای خواص شگفت انگیز درمانی می باشد به طوری که برای درمان یا پیشگیری  بسیاری از بیماری ها موثر می باشد.




امروزه از فیروزه علاوه در ساخت جواهرات در ساهت بسیاری از وسایل تزئینی نیز مورد استفاده قرار می گیرد، هنر استفاده از فیروزه در وسایل تزئینی را فیروزه کوبی می نامند.




هنر فیروزه کوبی که از شهر مشهد شکل گرفته ولی امروزه بیشترین آثار هنری فیروزه کوبی در اصفهان دیده می شود و هنرمندان زبر دست فیروزه کوبی در این شهر فعالیت می کنند.




فیروزه کوبی اصفهان، از بهترین صنایع دستی ایران محسوب می شود که توانسته است سهم خوبی از فروش صنایع دستی در بین گردشگران خارجی را به خود اختصاص دهد و به عنوان یک منبع درآمد ارزی مناسبی برای کشورمان محسوب می شود.




برای تهیه محصولات فیروزه کوبی لازم به سفر کردن به اصفهان یا مشهد نمی باشد، شما می توانید به راحتی و با خرید اینترنتی فیروزه کوبی، محصول مورد نظر خود را خریداری نمائید و در وقت و هزینه های خود صرفه جوئی نمائید.

 

 


برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تنوع محصولات به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

اطلاعات بیشتر و خرید