قیمت چند راهی برق هگزاگون

با پیشرفت تکنولوژی و به طبع آن افزایش استفاده از تجهیزات الکترونیکی در زندگی روزمره، یکی از مشکلاتی که برایمان بوجود آمده است، کمبود پریز برق میباشد. به گونه ای که حتی چند راهی های مختلف هم نتوانسته اند این مشکل را حل نمایند. و هرکدام کم و کاستی داشته اند.برخی از آنها علاوه بر اینکه فضای زیادی را اشغال میکنند، خود چند راهی و سیم و کابل های متصل به آن باعث آشفتگی و بهم ریختگی منزل یا محل کار میشوند.یا هم اینکه نور قرمز آن آزاردهنده میباشد.


چند راهی برق  هگزاگون

 

گاهی هم پیش آمده که با متحمل شدن هزینه گزاف و خریدن یک چند راهی، مجبور به خرید یک محافظ جداگانه برق هم شده ایم.

این بار چند راهی برق و شارژر هگزاگون قصد دارد تمامی این مشکلات را حل نماید.

این چند راهی دارای ۴ ورودی برای اتصال انواع دوشاخه و سه شاخه و ۴ پورت Usb میباشد. که ۴ ورودی آن به گونه ای طراحی شده که اگر وسیله برقی شما ساخت کشور های بیگانه باشد و دوشاخه و سه شاخه متفاوتی نسبت به پریز های موجود در منزل داشته باشد، شما بتوانید به راحتی و بدون نیاز به هیچ گونه مبدلی وسایل خود را از طریق این چند راهی به برق متصل کنید.


رابط usb دار


۴ پورت usb تعبیه شده در این چند راهی نیز باعث شده است شما بدون نیاز به آداپتور و تنها با کابل دستگاه خود، گوشی، تبلت، پاور بانک و.... را سریع شارژ کنید.

از دیگر ویژگی های خوب رابط و شارژر هگزاگون، امنیت بسیار بالا و دارا بودن مدار های محافظ است.که از تجهیزات برقی شما حین قطع و وصل شدن جریان برق محافظت میکند.


چند راهی و شارژر


بدنه ی این محصول از بهترین عناصر خاص که دارای مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت میباشند، ساخته شده اند. وبا ابعاد 14*14*3 سانتی متر، ظاهر زیبا و رنگ بندی متنوع، زیبایی را به خانه و محل کارتان میبخشد.


چند راهی برق


شما با خرید این چند راهی با قیمت 39000 تومان دیگر نیازی به خریدن محافظ برق، رابط و شارژر به صورت مجزا ندارید چرا که با داشتن چند راهی هگزاگون همه این قابلیت ها را به صورت یکجا خواهید داشت.


اطلاعات بیشتر و خرید