قیمت شیلنگ جادویی

یکی از وسایل ضروری هر خانه شیلنگ است٬ همه ی ما برای شستن ماشین٬ آبیاری گیاهان٬ شستن آپارتمان و... به شیلنگ نیاز داریم٬ برای انجام این کارها یک شیلنگی که کوچک و جمع و جور باشد و فضای کمتری را اشغال کند مسلما کار ما را راحتتر میکند. شیلنگ جادویی ایکس هوز طراحی شده٬ تا با طول ۵ متر تا فاصله ی ۱۵ متری را تحت پوشش خود قرار دهد.


شیلنگ جادویی xhose


این شیلنگ بسیار سبک و جمع و جور بوده٬ و شما به راحتی میتوانید برای مصارف مختلف هم چون آبیاری گیاهان٬ شستن خودرو٬ دیوارها٬ سرامیک ها٬ شیشه ها و نقاط کور و دور از دسترس از آن استفاده کنید. نگه داری این شیلنگ در محیط آپارتمان بسیار راحت و دست و پا گیر نیست٬ فضای کمی را اشغال میکند و جمع کردن آن نیز ساده و آسان است و به هیچ عنوان در آپارتمان بی نظمی ایجاد نمیکند.


شیلنگ جادویی ارزان


شیلنگ جادویی طراحی جادویی و خلاقانه ای دارد٬ طول این شیلنگ در ابتدا ۵ متر است٬ ولی وقتی آب درون آن جریان پیدا میکند در کوتاه ترین زمان ممکن طولش ۳ برابر حالت اول یعنی ۱۵ متر میشود و شما را شگفت زده میکند٬ پس از قطع آب شیلنگ به سرعت به حالت اولیه بازگشته و ۵ متر میشود٬ پس جمع کردن آن نیز راحت است.


شیلنگ جادویی 30 متری


یکی از ویژگی های این محصول که کیفیت آن را دو چندان کرده است٬ آبپاش آن است که شما قادر هستید با این آبپاش آب را به ۸ حالت مختلف بپاشید٬ که هر کدام از این حالات مخصوص کار خاصی است و شما میتوانید بنا به نیاز خود آن را تنظیم کرده٬ و از آن استفاده کنید.


شیلنگ جمع شو


وزن این شیلنگ بسیار کم است و فقط ۴۵۰ گرم وزن دارد٬ سبکی این شیلنگ باعث میشود٬ حمل و نقل و کار با آن راحت باشد. شیلنگ جادویی از یک لایه ضخیم درونی و یک لایه تاشو بیرونی تشکیل شده و جنس آن از مش بافته شده ی قوی و بسیار باکیفیت است و اصلا مشابه آن پیدا نمیشود.


شیلنگ جادویی اصل


مطمنا هنگام خرید یک وسیله قیمت یکی از مولفه های اصلی است٬ شما نیازی نیست هزینه زیادی بابت خرید این شیلنگ بپردازید و تنها با پرداخت مبلغ ۲۱۰۰۰ میتوانید این شیلنگ را خریداری کنید٬ قیمت این شیلنگ به نسبت قابلیت هایش بسیار مناسب است. 

با خرید این شیلنگ جادویی ارزان از شر شلنگ های دست و پا گیر قدیمی راحت میشوید.

قیمت: 21000 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید