کتری برقی با کیفیت تفال

کتری برقی تفال یکی از بهترین و باکیفیت ترین محصولات این برند می باشد. ظرفیت کتری برقی تفال 2. لیتر است که ظرفیت مناسبی به شمار میرود. آب درون این کتری در عرض چند دقیقه به جوش آمده و پس از جوش آمدن به صورت اتوماتیک خاموش میشود.


کتری-برقی-تقال

درب این کتری به بدنه ی آن متصل بوده و یک دکمه ی فشاری برای باز و بسته کردن در بر روی آن قرار دارد. داخل بدنه ی کتری خطوط شاخص حداقل و حداکثر وجود دارد که می بایست طبق آنها آب درون کتری بریزید.


کتری-برقی-ارزان


کتری برقی تفال چینی یک پایه ی برقی دارد و ابعاد کتری با احتساب پایه 15.5*25 سانتی متر می باشد. این محصول دارای رنگ بندی های متنوعی بوده و جنس بدنه ی بیرونی آن از پلاستیک می باشد.



کتری-برقی-کوچک


داخل کتری از جنس استیل بوده و دمای آب جوش را به خوبی نگه میدارد. توان این محصول 1800 وات و ولتاژ آن بین 220 تا 240 می باشد. یک چراغ نشانگر برای روشن/خاموش بودن دستگاه نیز وجود دارد. این محصول بر روی پایه چرخش 360 درجه ای داشته که میتوانید کتری را از هر جهت بر روی پایه قرار دهید با بردارید.


کتری-برقی-مسافرتی


طول سیم این کتری برقی 53 سانتی متر بوده و به راحتی میتوانید آن را در جای مورد نظرتان قرار دهید. طویل بودن سیم این  کتری برقی از ریختن آب به بیرون جلوگیری می نماید و همچنین میتوانید آن را به منبع برق مورد نظرتان به راحتی وصل نمایید.


کتری-برقی-همراه