چراغ خیابانی سولار با کیفیت

چراغ دیواری خورشیدی LED برای ایجاد روشنایی در محوطه های بزرگ و راهروها مناسب می باشد. این لامپ خورشیدی دیواری یک محصول ایده آل و جایگزین لامپهای معمولی است.


لامپ-خورشیدی-دیواری


با استفاده از لامپ سولار موشن میتوانید جلوه های زیبا و تزیینی در محوطه هایی همچون باغ، باغچه، حیاط، روف گاردن،  آلاچیق، سالنهای تشریفاتی و ... به وجود بیاورید. چراغ سولار خورشیدی 20 عدد لامپ LED داشته و رنگ سفید و ملایم آن موجب ایجاد نور زیبایی در محوطه های باز میشود.


لامپ-خورشیدی-باغچه


این چراغ دیواری باغی خورشیدی دو سنسور نوری و حرکتی دارد. سنسور نوری نسبت به تاریکی و روشنی هوا حساس بوده و لامپ را با تاریک شدن هوا روشن می نماید و با طلوع خورشید لامپ به صورت خودکار و توسط سنسور نوری خاموش میشود. در صورت ایجاد رفت و امد اشخاص مقابل لامپ، سنسور حرکتی فعال شده و موجب افزایش میزان روشنایی لامپ میگردد.



چراغ-سولار-سنسوردار


برد سنسور حرکتی این محصول حدود 3 متر می باشد. لامپ خورشیدی خانگی سولار موشن ضدآب بوده و در تمامی شرایط آب و هوایی کاملا مقاوم است. پنل خورشیدی 0.55 واتی این محصول روزانه به 6 تا 8 ساعت زمان برای شارژ شدن نیاز دارد.


لامپ-خورشیدی-سنسوردار


این لامپ پس از شارژ شدن در حدود 8 تا 9 ساعت قادر به نوردهی است. بدنه این لامپ لاستیکی بوده و با مواد ABS تولید شده است. مواد تشکیل دهنده ی بدنه ی این محصول موجب استحکام بسیار زیاد لامپ شده است. اندازه لامپ سولار موشن 4.8*9.5*12.4 سانتی متر بوده و بر روی دیوار به آسانی نصب میگردد.

 

لامپ-خورشیدی-سنسوردار