چراغ خورشیدی باغچه ای دیواری

چراغ خورشیدی باغچه ای دیواری سولار موشن برای نصب در حیاط و باغ مناسب می باشد. این محصول بدون نیاز به برق و باطری و تنها با مصرف انرژی خورشیدی قادر به ایجاد روشنایی در محوطه های باز می باشد. این چراغ سولار خورشیدی دارای 20 عدد لامپ ال ای دی فوق کم مصرف می باشد.


لامپ-خورشیدی-دیواری


این محصول با تاریک شدن هوا به صورت اتوماتیک روشن شده و با طلوع خورشید خاموش میگردد. این چراغ خورشیدی دیواری روزها انرژی مورد نیاز خود را توسط یک پنل خورشیدی دریافت می نماید و در باطری ذخیره می نماید.



لامپ-خورشیدی-باغچه


این محصول را تنها یکبار نصب می نمایید و  بعد از آن متحمل هزینه هایی همچون برق،سیم کشی، کابل و ... نخواهید شد. این چراغ خورشیدی زیبا دارای سنسور حرکتی بوده و با نزدیک شدن افراد به شعاع 3 متری لامپ شدت نور چراغ بیشتر میشود. جنس باطری این چراغ سولار لیتیومی بوده و ظرفیت ان 800 میلی آمپر می باشد.


چراغ-سولار-سنسوردار


این چراغ خورشیدی یک محل مخصوص برای پیچ شدن بر روی دیوار دارد و دارای دکمه ی خاموش/روشن می باشد. میزان نوردهی لامپ با هر با شارژ کامل 8 تا 10 ساعت می باشد (بستگی به میزان باطری و دمای محیط دارد). باطری لیتیومی این محصول عمر بسیار طولانی داشته و قابلیت تعویض نیز دارند.


چراغ-سولار-سنسوردار


ابعاد  این لامپ 4.8*9.5*12.4 سانتی متر و وزن آن 142 گرم می باشد. این محصول همچنین دارای خاصیت ضدآب بوده و دارای استاندارد IP65 می باشد. این لامپ سولار 20 عدد لامپ ال ای دی بسیار کم مصرف داشته که محوطه ها را به خوبی نوردهی می نمایند.


لامپ-خورشیدی-سنسوردار