پرفروش ترین شیلنگ آب

شیلنگ جادویی ایکس هوز با طراحی خلاقانه و متفاوت نسبت به بقیه شیلنگها محصول پرفروش این روزهای بازار است. این محصول با طراحی عجیب و هوشمندانه خود همه را شگفت زده کرده است.


شیلنگ جادویی xhose


این شیلنگ دارای دولایه درونی و بیرونی است، لایه قابل انعطاف ضخیم درونی و لایه تاشو بیرونی. جنس شیلنگ جادویی مجیک هوض از مش بافته شده است، و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. متاسفانه نمونه های تقلبی این شیلنگ در بازار وجود دارد، که از کیفیت بسیار پایینی برخوردار است و بعد از مدتی خراب میشود. اگر یکبار جنس درجه ۱ آن را بخرید یک عمر از آن استفاده میکنید.


شیلنگ جمع شو


این شیلنگ انعطاف پذیز و ضد ضربه است، و گره نمیخورد. شیلنگ های قدیمی جنس خوبی نداشته و در برابر نور خورشیده مقاوم نبوده و پوسیده میشوند. و چند سال یکبار باید آنها را دور انداخته و شیلنگ جدید تهیه کنید، اما شیلنگ جادویی اینطور نیس و اگر یکبار جنس خوب و اصل آن را بخرید یک عمر میتوانید از آن استفاده کنید. پس این شیلنگ از لحاظ اقتصادی به صرفه است. قیمت شیلنگ جادویی به نسبت قابلیت هایش بسیار مناسب است.


شیلنگ جادویی اصل


شیلنگ xhose جمع و جور و سبک است، وزن آن ۴۵۰ گرم است. این شیلنگ ۵ متر است، اما با جریان پیدا کردن آب درون شیلنگ،  طول این شیلنگ تا ۱۵ متر افزایش یافته، و پس از قطع آب به حالت اولیه باز میگردد، و به اندازه یک بسته دستمال کاغذی میشود. پس نگهداری آن در محیط های کوچک آپارتمانی بسیار راحت است و باعث بی نظمی نمیشود.


شیلنگ جادویی 30 متری


این شیلنگ مجهز به یک آبپاش که به ۸ حالت مختلف آبپاشی میکند، پس برای مصارف مختلف هم چون شستن خودرو، شستن نمای ساختمان، پنجره های دور از دسترس و آبیاری گیاهان میتوان آن را به کار برد. این شیلنگ یک سری مخصوص برای اتصال به شیر آب نیز، همراه خود دارد.


شلنگ جادویی ایکس هوز


برای خرید شیلنگ جادویی اصل از فروشگاه تک سبد به قیمت ۲۱۰۰۰ تومان و رهایی از شیلنگ های دست و پاگیر و قدیمی اقدام کنید.

قیمت:21000 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید