هندزفری بلوتوث جبرا خریدی ایده آل و منحصر بفرد

برای گوش دادن به مکالمه ای و یا جواب دادن به آن کسانی هستند که نمی توانند به صورت مداوم تلفن همراه خود را در دست بگیرند و از دغدغه های بسیاری رنج می برند.


جبرا


ما برای این دسته از افراد این محصول را در دسترس قرار داده ایم. شما با استفاده از این دستگاه می توانید به راحتی به مکالمه ها گوشی تلفن همراه خود گوش دهید و به دکمه های آن صدا را زیاد و یا کم کنید.


جبرا 8



شما می توانید با مراجعه به تک سبد و نهایی کردن سفارش  هندزفری بلوتوث جبرا خرید خود را نهایی کرده و آن را درب منطل تحویل بگیرید.


جبرا 8 بلوتوثی


شما عزیزان خواهید توانست تا بهترین ها را برای خود رغم بزنید و این محصول را برای خود سفارش دهید تا برای شما کار چند دستگاه را انجام دهید. شما می توانید این دستگاه را به دستگاه تلفن همراه خود متصل کنید و از ویژگی های آن استفاده ببرید.


جبرا 8 بلوتوثی جدید


با مراجعه به تک سبدمی توانید این محصول را برای خود سفارش دهید و از استفاده های بهینه کنید. فقط لازم است تا دستگاه هندزفری بلوتوث دار جبرا را با استفاده از بلوتوث به گوشی تلفن همراه خود متصل کنید و از ان نهیات استتفاده را ببرید.


جبرا هندزفری


با متصل شدن این دستگاه می توانید به مکالمه های خود جواب دهید و با یک دکمه آن را قطع کنید. لازم به ذکر است که تمامی محصولات تک سبد قبل از ارسال برای شما عزیان تست خواهد شد.


با مراجعه به لینک زیر می توانید محصول خود را سفارش دهید

قیمت استثنایی 148000 تومان

خرید محصول