هندزفری بادیگاردی با سیم

مینی بلوتوث هندزفری با باکس شارژ مدل IP8 MINI WIRELESS BLUETOOTH EARBUD WITH CHARGING BOX  بسیار کوچک و ظریف می باشد. این هندزفری تک گوش بوده و با تمامی دستگاه های مجهز به بلوتوث سازگار می باشد. بلوتوث این محصول نسخه 4.2  می باشد.


هندزفری-بادیگاردی-موبایل


با کمک این مینی بلوتوث هندزفری میتوانید به صورت بی سیم و در حین فعالیتهای همچون رانندگی و ورزش به مکالماتتان پاسخ داده یا به فایلهای صوتی خود گوش دهید. در صورت تمام شدن شارژ این هندزفری میتوانید آن را در باکس شارژ اضطراری قرار دهید تا هندزفری شارژ شود.



هندزفری-بادیگاردی-ارزان


باکس شارژ اضطراری همراه با این محصول عرضه شده است و ظرفیت آن 100 میلی آمپر می باشد. ابعاد این هدفون تک گوش 2*1 سانتی متر می باشد. برای نمایش میزان شارژ و وضعیت هندزفری میتوان از شاخص ال ای دی استفاده نمود. باطری این هدفون 35 میلی آمپر می باشد.


هندزفری-بادیگاردی-ارزان


هندزفری بادیگاردی fashion bodyguard headset OKU-05 یکی دیگر از هندزفری های رایج و متداول می باشد. این محصول نیز تک گوش بوده و سیمدار می باشد. طول سیم این هندزفری بادیگاردی اصل 110 سانتی متر می باشد. این محصول توسط جک 3.5 میلی متری به دستگاه های مختلف متصل میگردد.



هندزفری-بادیگاردی-اصلی


با کمک این هندزفری میتوان به خوبی و آسانی به مکالمات پاسخ داده و یا به موسیقی گوش داد. هندزفری fashion bodyguard headset OKU-05 دارای میکروفون داخلی بوده و صدا را با کیفیت بسیار خوب و بدون نویز یا پژواک پخش می نماید.


هندزفری-بادیگاردی-ارزان