قیمت روکش صندلی ماساور اتومبیل در بازار فروش

با خرید این محصول خارق العاده در تمام روز از ماساژ خود لذت ببرید و از تمام نشدن این ماساژ به صورت خودکار شگفت زده شوید.


روکش صندلی ارزان قیمت


شما با روکش صندلی ماساژور لرزشی و حرارتی 6 موتوره نیو استار TL-2005Z-F می توانید هر صندلی معمولی را به یک صندلی ماساژور تبدیل کنید و از این محصول خارق العاده نهایت استفاده را ببرید.


روکش صندلی ماساژ


با 6 موتور قدرتمنداین محصول خارق العاده به ماساژ دادن نقاط مختلف از کمر شما می پردازد که شما می توانید از این دستگاه به راحتی در هر کجا استفاده ببرید.


روکش صندلی جدید



شما در رانندگی های طولانی لازم نیست تا به درد  های کمر و گردن عادت داشته باشید. فقط لازم است تا روکش صندلی ماساژور لرزشی و حرارتی 6 موتوره نیو استار TL-2005Z-F را به برق فندکی خودرویی و ماشین خود متصل نموده و از این دستگاه استفاده بهینه ببرید.


روکش صندلی


با استفاده از روکش صندلی ماساژور لرزشی و حرارتی 6 موتوره نیو استار TL-2005Z-F در حین رانندگی می توانید درد و خستگی را فراموش کنید و در طولانی مدت به رانندگی مشغول شوید.


روکش صندلی جدید و ارزان



فروشگاه اینترنتی تکسبد یکی از معدود فروشگاه هایی است که می توان از این راه برای شما عزیزان وعده ای بزرگ را در دستانتان بگذاریم.


روکش صندلی ارزان


شما می توانید قیمت روکش صندلی ماساژور اتومبیل را از این سات اینترنتی مشاهده کنید.


خرید روکش صندلی


با مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاه هی تکسبد برای خود یک روکش صندلی ماساژور برای ماشین تهیه کنید و بعد از نهایی کردن خرید خود روکش صندلی ماساژور لرزشی و حرارتی 6 موتوره نیو استار TL-2005Z-F را درب منزل تحویل بگیرید.


با مراجعه به لینک زیر می توانید محصول خود را سفارش دهید

قیمت استثنایی 235000 تومان

خرید محصول