فضایی مناسب درس خواندن با میز و صندلی تاشو کودکان

با خرید این محصول فوق العاده شما می توانید هدیه ای مناسب برای فرزندان خود تهیه کنید و فضایی مناسب و مکانی آرام برای درس خواندن و انجام تکالیف آن ها فراهم نمایید. باید دیده باشید که درس خواندن بر روی زمین و خم شدن بر روی کتاب و نزدیک شدن به کتاب ها و دفتر ها شما را مورد آسیب های مختلف قرار خواهد داد.

صندلی تاشو 

از چشم شما گرفته تا کمر و یا ستون فقرات شما در آسیب های جدی قرار خواهد گرفت.

صندلی تاشو وجدید

این محصول فوق العاده برای فرزندان شما بسیار مناسب است زیرا با تنظیم میز و صندلی خود می توانید بر اساس قد و وزن خود آن را تنظیم کنید و براحتی مشغول به درس خواندن و انجام تکالیف خود شوید.

 

خرید میز و صندلی

 

 

 

این میز و صندلی تاشو بسیار زیبا و با کیفیت در رنگ هایی شاد تولید شده که این امر برای روحیه ی کودکان بسیار مورد اهمیت است که باعث بهتر شدن روحیه ی آن ها در حین درس خواندن و تکالیف می باشد. در این زمان شما باید به فکر محیطی کاملا زیبا و آرام برای کودک خود باشید.

صندلی تاشو جدید 

با میز تحریر و صندلی کودک این امر را برای کودکان خود میسر کنید و هدیه ای فوق العاده را برای آن ها تهیه کنید و با مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاهی تکسبد خرید خود را نهایی فرمایید.

 

میز و صندلی

با نهایی کردن خرید خود این محصول شگفت انگیز را درب منزل تحویل بگیرید و در محل آن را پرداخت کنید.

 

 

صندلی تاشو

 

 

این صندلی و میز تحریر کودک  قابلیت تنظیم در سه حالت را دارد که با تنظیم آن می توانید بر اساس قد و وزن خود میز را تنظیم کنید و راحتی و آسانی را به بدن خود هدیه کنید. با نشستن بر روی این صندلی و میز فوق العاده دیگر کمر درد برای انجام تکالیف خود را فراموش کنید و با نشستن بر روی این صندلی فوم فشرده راحتی را تجربه کنید. میز خود را بر اساس قد خود تنظیم کنید و به درس خواندن بپردازید.

میز وصندلی جدید 

این میز و صندلی تاشو به راحتی جمع می شود و می توانید آن را در هر جایی قرار دهید و باز به وقت نیاز آن را باز کنید و از آن استفاده نمایید.

 

میز تاشو

 

برای خرید این محصول به لینک زیر مراجعه نمایید.

قیمت : 139,000 تومان
 

خرید محصول