رنده رومیزی تکتا را از کجا بخرم؟؟؟

رنده از جمله ابزاری است، که ممکن است در نگاه اول بسیار معمولی، با کارایی کم بنظر برسد، اما شاید بدنیست بدانید که یکی از کاربردی ترین نوع ابزار در آشپزخانه به شمار میرود. به گونه ای که انواع گوناگونی از نظر نوع تیغه، جنس تولیدی، ابعاد و شکل ظاهری دارد.اگر دقت کرده باشید در بسیاری از غذاها مواد اولیه ای نظیر سیب زمینی، پیاز، سیر و سبزیجات دیگری از این دست به صورت رنده شده، استفاده میشوند و نسبت به نوع برش خورده ترجیح داده میشوند. این موضوع نشان دهنده اهمیت وجود رنده در آشپزخانه است.


قیمت رنده رومیزی تکتا


همانطور که گفته شد رنده انواع بسیار متنوعی دارد، که ساده ترین و پرکاربردترین نوع آن، رنده های دستی است. رنده هایی که در استفاده از آنها، همواره باید با یک دست ثابت نگه داشته شوند و با دست دیگر مواد غذایی را بر روی سطح تیغ حرکت داد. کاری که نیاز به صرف انرژی و زمان زیادی دارد و در نهایت باعث خستگی مچ دست میشود. راه حل پیشنهادی ما برای حل این موضوع و همچنین راحتی بیشتر در رنده کردن موادغذایی مختلف، خرید رنده رومیزی تکتا است.


انواع رنده دستی


این محصول ایرانی کاملا سریع و آسان بوده و هیچ نیازی به آموزش یا مهارت خاصی برای استفاده ندارد. این رنده چندکاره دستی دارای ۴ مدل رنده با اشکال مختلف بوده، که میتواند به مدلهای مختلف برای شما کار رنده کردن را انجام دهد. در قسمت ورقه کردن حتی شما با میزان فشار دست خودتون بر روی مواد غذایی مورد نظر، میتوانید میزان ضخامت  ماده غذایی ورقه شده را تعیین کنید، کافی است ماده غذایی مورد نظر را از بالا وارد کرده و با ابزار مخصوص با یک دست به پایین فشار داده و با دست دیگر اهرم را بچرخانید. به همین آسانی و راحتی که هیچ امکان آسیبی به ناخن ها وجود ندارد، شما میتوانید همه چیز را رنده کنید.


رنده چندکاره دستی

جهت تعویض رنده ها، تیغه مورد نظر را درون بدنه اصلی قرار داده و دسته را جهت عقربه های ساعت میچرخانیم، و برای جدا کردن تیغه از بدنه، دسته را در جهت عکس عقربه های ساعت میچرخانیم.


قیمت رنده دستی


پایه ی این رنده دارای کفه ی مکنده قوی است، که به سطوح صاف مانند میز و اپن محکم متصل شده و قابلیت تحمل و مقاومت تا ۸۰ کیلو گرم نیرو را، در هنگام چرخاندن اهرم خواهد داشت. استفاده از این وسیله بسیار آسان است و تمام قطعات آن قابل جداشدن و شستشو میباشد‌. 


رنده رومیزی آشپزخانه


فروشگاه اینترنتی تک سبد تخصصی ترین مرکز ارائه انواع لوازم مورد نیاز خانه و آشپزخانه است. کلیه محصولات ارائه شده توسط فروشگاه تک سبد از معتبر ترین برند های لوازم خانگی میباشند. شما میتوانید محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت، مناسبترین قیمت و ضمانت کالا به صورت آنلاین از فروشگاه تک سبد خریداری نمایید.

قیمت:49000 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید