ربی یاور خانم های خانه دار است

 

ربی ظرفی است مخصوص محافظت و نگهداری از رب برای جلوگیری از کپک زدگی و مشکلات استفاده از رب

ربی همیار خانم ها در منزل است 

 

 

 

ظرف ربی را فراموش نکنید این ظرف یاور خانم ها در آشپزخانه است 

 

مزایای ربی به شرح زیر است 

ربی، ظرف نگهدارنده رب است که با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته شده و یک اختراع ایرانی ثبت شده می باشد.کارآیی و زیبایی نکاتی است که در ساخت این محصول رعایت شده و متناسب با دست خانم ها و اندازه قفسه های یخچال ساخته شده است.

این ظرف با خارج کرده هوای سطحی رب و بدون نیاز به استفاده از قاشق از تولید و انتشار سم در رب جلوگیری می کند.بنا براین دیگر نگران کپک زدگی، سیاه و خشک شدن رب نباشید.

ظرف نگهداری رب با ماندگاری بالا

کاربرد سریع و آسان

استفاده از رب بدون نیاز به قاشق

ساخته شده از بهترین مواد اولیه

جلوگیری از کپک زدگی،سیاه و خشک شدگی

ماندگاری یک ماهه رب

تست و تایید شده توسط آزمایشگاه مرجع وزارت بهداشت

کار آیی و طراحی زیبای محصول

دارای ابعاد10*10*18 سانتی متر

قابل شستشو با دست

مجموعه عکس های گرفته شده از ربی

کپک زدن رب یکی از متداول‌ترین اتفاقاتی است که در آشپزخانه با آن مواجه می‌شویم. کپک‌ها به دلیل اینکه با هوای داخل ظرف رب ترکیب می‌شوند رشد می‌کنند و از آنجا که علاقه‌ی زیادی به انتشار دارند، به سرعت در تمام ظرف پخش می‌شوند. شاید شنیده باشید که می‌گویند قاشق استفاده شده را در ظرف رب فرو نکنید و یا بر روی آن روغن بریزید اما این روش‌ها هم نمی‌تواند خیلی مثمرثمر باشند.

رطوبت موجود در ظرف رب مورد علاقه‌ی کپک‌ها است و به دلیل تولید مواد سمی مانند آلفاتوکسین که یکی از عوامل ابتلا به سرطان است بسیار خطرناک خواهند بود. رُبی ظرف نگهداری رب با ماندگاری بالا تولید کرده است که با مکانیزم کارآمد خود، هوای سطحی داخل ظرف رب را خارج می‌کند به همین دلیل از تولید و انتشار مواد سمی که باعث کپک می‌شوند هم جلوگیری می‌شود. کاربرد راحت و سریع ربی باعث شده تا با فشار دادن قسمت تعبیه شده، رب بدون نیاز به استفاده از قاشق، در ظرفی که می‌خواهیم ریخته شود و به همین دلیل تا اتمام رب داخل ظرف نیازی به باز کردن آن نیست. با استفاده از ربی علاوه بر کپک زدگی از سیاه شدن و خشک شدگی رب هم جلوگیری می‌شود و می‌توان رب را تا یک ماه و حتی بیشتر بدون کوچکترین تغییری در داخل یخچال نگهداری کرد.

ظرف نگهداری رب 

 

 

ربی