دوربین ماشین Vehicle Blackbox DVR

دوربین مداربسته black box محصولی پر فروش و بسیار محبوب در میان افرادی که دارای ماشین هستند می باشد زیرا به راحتی و با قیمتی ارزان می توان آن را خریداری کرده درون ماشین نصب کرده و این دوربین تمامی فعالیت های ماشین شما را به صورت 140 درجه بررسی و ضبط و ثبت می نماید. ابن محصول دارای زاویه دید 140 درجه، وضوح تصویر 5 مگاپیکسل 1944*2592، وضوح دوربین 1080*1920، دارای سنسور G جهت ثبات تصویر، مانیتور 2.4 اینچی، پایه اتصال به شیشه یا نصب روی داشبورد می باشد. دوربین ماشین Vehicle Blackbox DVR از طریق روشن شدن مادون قرمز امکان تصویر برداری در شب را فراهم می کند و منبع تغذیه خود را با اتصال به برق ماشین تامین می کند.

جهت خرید دوربین مداربسته ماشین بلک باکس اصل کلیک کنید

قیمت 85 هزار تومان

خرید محصول

 

دوربین فیلم و تصویر برداری مداربسته ماشین بلک باکس Vehicle Blackbox DVR Full HD 1080 قابل نصب داخل ماشین است و جهت ثبت تصاویر و مناظر با کیفیت فول اچ دی بدون لرزش و حرکت دست استفاده می گردد، این دوربین قابلیت تشخیص حرکت ماشین و ساپورت رم تا 32 گیگابایت را دارد. وجود یک دوربین مداربسته در اتومبیل هر کسی تقریباً ضروری است زیرا در زمان رخداد تصادفات معمولا ابهاماتی در خصوص مقصر پیش می آید و کار را سخت می کند یا در زمان دزدی و سرقت از ماشین ها نبود یک دوربین مداربسته می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. بلک باکس یا دوربین مدار بسته داخل اتومبیل به همین منظور طراحی شده است و از تمامی اتفاقات رخ داده در داخل و خارج ماشین شما تا محدوده 140 درجه دید خود را ثبت و ضبط می نماید.

 

دوربین مداربسته ماشین

 

دوربین مدار بسته بلک باکس Full HD با کیفیت فیلم برداری 1080*1920 و تصویر برداری 5 مگاپیکسل حداکثر بهترین تصاویر را ثبت و ضبط می نماید و حتی قابلیت تشخیص حرکت یا Motion Detection به شما این امکان را می دهد تا دوربین مداربسته خود را جوری تنظیم نمایید که با هر حرکت ناگهانی یا ضربه ای که منجر به تکان شدید ماشین شود تصاویر ضبط شده خود را در یک پوشه مجزا به صورت قفل شده نگهداری کند.

 

بلک باکس

 

توضیحات کلی: این دوربین دارای ابعاد کوچکی بوده و وزن بسیار سبکی نیز دارد بدین ترتیب هیچ نگرانی بابت وزن و افتادن آن از روی داشبورد یا شیشه اتومبیل خود نخواهید داشت. نحوه اتصال آن به شیشه ماشین از طریق پایه نگهدارنده ای است که امکان چرخش در 360 درجه را داشته و از طریق وکیوم کننده ای که دارد به شیشه چسبانده شده و با ایجاد خلاء کاملاً محکم و اطمینان پذیر به شیشه متصل می شود بدون آنکه هر نوع آسیب یا خط و خشی روی شیشه بیندازد. با پیچ کردن دوربین به پایه اتصال نیز به راحتی دوربین روی شیشه جلو یا عقب خودرو نصب می گردد.

جهت خرید دوربین مداربسته ماشین بلک باکس اصل کلیک کنید

قیمت 85 هزار تومان

خرید محصول

 

دوربین مداربسته ماشین

 

سیم برق ارائه شده در کنار این دوربین دارای سری فندکی است که باید برای تامین برق دوربین آن را به فندکی خودروی خود متصل نمایید. طول این سیم حدود 2 متر و 80 سانتی متر می باشد و دارای آداپتور 12-24 ولت با جریان خروجی 1000 میلی آمپر است. این سیم به اندازه ای بلند است که به راحتی می توانید از بالای آینه جلوی خودرو از کنار درز های ماشین تا زیر داشبورد و قسمت فندکی خودرو آن را جاسازی کرده و نصب نمایید بنابراین به هیچ سیم اضافه ای نیاز نخواهید داشت. علاوه بر این سیم یک کابل شارژ usb نیز ارسال شده است که جهت شارژ باتری داخلی دوربین کاربرد دارد.

 

دوربین مداربسته اتومبیل

 

ابعاد دوربین به این صورت است که طول آن 9 سانتی متر، عرض آن 5 سانتی متر و ارتفاع آن 1.5 سانتی متر می باشد. بیرون زدگی لنز دوربین نیز به اندازه 1.5 سانتی متر بوده و قطر صفحه نمایش نیز 2.4 اینچ معادل تقریباً 6 سانتی متر است. لنز این دوربین دارای قابلیت زوم تا 4 برابر است و با کیفیت خوبی نیز فیلم برداری می کند. وزن دوربین بدون پایه 45 گرم و با پایه اتصال 74 گرم می باشد. 
در قسمت بالای دوربین محل پیچ پایه و شارژ دوربین تعبیه شده، در سمت راست بدنه شیار کارت حافظه و دکمه روشن/خاموش قرار داده شده است و در سمت پایین بدنه محل ریست Reset دستگاه است. در بالا و پایین لنز دوربین دو چراغ مادون قرمز برای دید در شب تعبیه شده است و در جلوی دوربین که محل LCD نیز می باشد دکمه های بالا/پایین/منو سمت چپ و دکمه های ok/M/قفل در سمت راست صفحه نمایش دیده می شوند که کاربرد های دکمه ها نیز در ادامه توضیح داده خواهد شد.

 

black box

 

شرح دکمه های روی صفحه نمایش دوربین: از سمت چپ سه دکمه می بینید که دوتای آن ها با فلش های سر بالا و سرپایین مشخص شده اند، دکمه فلش رو به بالا به منظور حرکت به سمت بالا در منو و دکمه فلش رو به پایین به منظور حرکت به سمت پایین در منو می باشد. دکمه وسط برای رفتن به منوی تنظیمات دوربین می باشد. از سمت راست نیز سه دکمه دیده می شود که به ترتیب از بالا به پایین عبارتند از دکمه ok برای اعمال تغییرات، دکمه mode برای تغییر حالت دوربین بین فیلم برداری، عکس برداری، ضبط صدا و ... می باشد و دکمه Hold برای قفل کردن ویدیو های ذخیره شده می باشد.

 

دوربین مداربسته اتومبیل

 

دوربین مدار بسته اتومبیل Vehicle BlackBox DVR DM100 دارای پایه جهت نصب بر روی داشبورد و شیشه ماشین، قابلیت شارژ از طریق فندکی ماشین، زاویه دید 140 درجه، فیلم و عکس برداری رنگی، وضوح تصویر 5 مگاپیکسل 1944*2592، وضوح دوربین 1080*1920، دارای سنسور G جهت ثبات تصویر، مانیتور 2.4 اینچی، پایه اتصال به شیشه یا نصب روی داشبورد، پشتیبانی از کارت حافظه SD تا 32 گیگابایت، فرمت ضبط تصاویر AVI و ... می باشد.

جهت خرید دوربین مداربسته ماشین بلک باکس اصل کلیک کنید

قیمت 85 هزار تومان

خرید محصول

 

دوربین امنیتی خودرو

 

این دوربین مدار بسته بهترین انتخاب برای ایمنی خودروی شماست و تمامی صحنه ها را فیلم برداری می کند و به طور خاص صحنه هایی که دارای تکان یا ضربه ناگهانی به ماشین باشد را مجزا در پوشه ای روی کارت حافظه ذخیره سازی می کند. 
دوربین مدار بسته خودرو محصولی جدید در بازار لوازم جانبی ماشین بوده که به وسیله پایه های مخصوص بر روی داشبور و یا شیشه خودرو نصب شده و دارای سنسور حرکتی است که از لحظه حرکت خودرو به صورت اتوماتیک شروع به ضبط تصاویر می کند. این دوربین همچنین دارای قابلیت فیلمبرداری فول اچ دی به همراه ضبط صدا نیز می باشد. این محصول قادر به فیلمبرداری و ضبط تصاویر در زوایای مختلف است. منبع انرژی این دوربین درگاه فندکی اتومبیل می باشد.

 

دوربین بلک باکس ماشین

 

دوربین مداربسته اتومبیل
دارای پایه جهت نصب بر روی داشبورد و شیشه ماشین
قابلیت شارژ (با استفاده از فندکی اتومبیل)
زاویه دید 140 درجه
کیفیت ضبط Full HD و رنگی
دارای سنسور G جهت ثبات تصویر

 

بلک باکس

 

جهت خرید دوربین مداربسته ماشین بلک باکس اصل کلیک کنید

قیمت 85 هزار تومان

خرید محصول

ویژگی دوربین مداربسته اتومبیل :
- دوربین رنگی فیلم برداری Full HD
- همراه با ضبط صدا
- زاویه دید دوربین 140 درجه
- ورودی از نوع HDMI
- دارای پایه جهت نصب بر روی داشبورد و یا شیشه ماشین
- دارای سنسور G جهت ثبات تصویر
- قابل شارژ از طریق فندکی ماشین
- فیلمبرداری در نور کم و دید در شب
- وضوح دوربین: 1080*1920
- حداکثر حافظه جانبی: 32 گیگابایت

 

black box car camera

 

کاربرهای دوربین مداربسته اتومبیل :
- جلوگیری از سرقت خودرو
- جلوگیری از مزاحمت های خیابانی
- چشمان همیشه بیدار خودرو شما
- کمک به پلیس جهت تصادفات و تعیین علل تصادف