خرید ظروف مسی با کیفیت

ظروف غذا تاثیر فراوانی بر خوش طعمی و خوشمزگی غذاهای مختلف دارند. با افزایش تنوع در ظروف آشپزخانه، بسیاری از افراد همچنان ترجیح میدهند در ظروف مسی پخت و پز نمایند.در زمانهای گذشته نیز استفاده از این ظروف مرسوم بوده و امروزه مجددا از ظروف مسی استقبال میشود. بسیاری از ظروف مانند تفلن،چدن،آلومینیومی و .. ممکن است مواد زیان باری به غذا انتقال دهند اما از دیدگاه طب سنتی ظروف مسی یکی از بهترین ظروف جهت پخت و پز می باشند.

 

ظروف-مسی

 

ماهیتابه مسی از پرکاربردترین ظروف مسی بوده که میتوانید انواع غذاها را در آن سرخ و طبخ نمایید و از خواص فلز مس بهره مند شوید. ماهیتابه مسي حرارت را به طور یکنواخت پخش نموده و باعث میشود غذایتان بهتر جا بیفتد.پس پیشنهاد میشود حتما یکی از این ظروف مسی را در خانه داشته باشید!

 

ماهیتابه-مسی

 

از مزایای وجود مس در بدن میتوان به رشد کافی و مناسب بدن،بهبود بافتهای بدن،عملکرد صحیح آنزیمها،کاهش التهاب مفاصل،افزایش تعداد گلبولهای قرمز، بهبود گوارش بدن، عملکرد صحیح سیستم عصبی،کاهش کلسترول و .. اشاره کرد.بنابراین توصیه میشود این ماده ی ارزشمند را در رژیم غذایی روزانه ی خود استفاده نمایید.

 

ظرف-مسی

 

کمبود مس در بدن باعث ایجاد خواب الودگی، رخوت و کم خونی،مشکلات یادگیری و ... میگردد. هنگام پخت غذا در ظروف مسی، غذا از یونهای آزاد شده ی ظرف استفاده میکند و همین امر به سلامت بدن کمک می نماید.

 

انواع-ظروف-مسی

 

چکش خوار بودن و قابل انعطاف بودن ظروف مسی دلیل دیگری برای محبوبیتشان در بین ظروف مختلف می باشد.توصیه میشود غذاهای اسیدی و ترش را در ظروف مسی طبخ ننمایید زیرا پوشش قلع آن خیلی زود از بین میرود.

 

قوری-مسی