خرید دوربین بلک لاکس با نازل ترین قیمت

دوربین مداربسته خودرو بلک باکس Vehicle Blackbox DVR یکی از بهترین دوربین های بازار است که شما می توانید با کمترین قیمت ممکن بهترین دوربین را خریداری کنید و با استفاده از آن شما می توانید لحظه های مهم و قابل ضبط را ذخیره نمایید. دوربین مداربسته خودرو بلک باکس Vehicle Blackbox DVR یکی از بهترین های حال حاضر است و یا فروش فوق العاده خود توانسته بازار امروزی را قبضه کند.

خرید دوربین مداربسته 

دوربین مداربسته خودرو بلک باکس Vehicle Blackbox DVR دارای تشخیص حرکت است و این ویژگی خاص قادر به ضبط تصویر در هنگامی است که خودرو شما ضربه ی سنگینی می خورد و یا ناگهانی با سرعت زیاد جابه جا می شود، این ویژگی در تصادف هایی که شما در خودرو حاضر نیستید و به صورت ناگهانی خودرو تکانی سنگین می خورد، بسیار کارآمد است که بتوانید صحنه ی تصادف و یا علت تکان شدید و ضربه به خودرو خود را ضبط کرده و با استفاده از آن مشکلات بسیاری را حل و فصل کنید.

 

خرید دوربین

 

 

 

 

این دوربین مداربسته خودرو بلک باکس Vehicle Blackbox DVR دارای ابعاد کوچکی است که به شما اجازه خواهد داد حتی در هنگام رانندگی از آن بدون اینکه مزاحم دید شما شود، استفاده نمایید.

برای خرید دوربین مداربسته خودرو بلک باکس Vehicle Blackbox DVR لینک زیر را لمس کنید.

قیمت با تخفیف ویزه 99000 تومان 

خرید محصول


دوربین خودرو

وزن سبک این محصول فوق العاده باعث خواهد شد که هرکجا که خواهید رفت آن را به همراه خود ببرید و با استفاده از آن از هر کجا فیلم برداری و تصویر برداری نمایید.

دوربین مداربسته

شما با استفاده از پایه ای که با این محصول به شما هدیه خواهد شد می توانید دوربین مداربسته خودرو بلک باکس Vehicle Blackbox DVR را به شیشه و یا داشبورد خود بچسبایند و از آن استفاده کنید.

 

دوربین مداربسته خودرو

 

 

 

با خرید دوربین مداربسته خودرو بلک باکس Vehicle Blackbox DVR سیم شارژی این دستگاه که به همراه دوربین مداربسته خودرو بلک باکس Vehicle Blackbox DVR به شما هدیه می شود قادر وصل شدن به شارزر فندکی خودرو است و با استاده از شارژر فندکی می توانید آن را شارژ کنید و در هنگام شارژ شدن از آن استفاده نمایید.

دوربین خودرو

طول سیم 3 متر می باشد و دارای آداپتور 24 ولت با جریان خروجی 1000 میلی آمپر است. در زیر ویدیوی معرفی محصول را مشاهده می کنید.