خرید جعبه جواهرات خاتم کاری اصفهان

یکی از هنر های دستی محبوب بین هنر دوستان ایرانی و خارجی، هنر خاتم کاری بر روی چوب می باشد. این هنر که دارای پیشینه ای درخشان می باشد، این روزها دارای مخاطبان خاص خود می باشد.

 


 

یکی از محصولات خاتم کاری جعبه جواهرات خاتم کاری چهار گوش  می باشد که در بین هنر دوستان علی الخصوص بانوان هنر دوست دارای محبوبیت ویژه ای می باشد.

 

 

 

شاید بتوان گفت خرید جعبه جواهرات خاتم کاری به عنوان هدیه برای بانوان یک گزینه مناسب می باشد که می تواند زیبایی و ارزش این اثرهنری را در کنار هدیه دادن دوچندان کرد.

 

 

 

از این جعبه جواهرات خاتم کاری می توان برای نگهداری زیورآلات و جواهرات استفاده کرد، هر چند استفاده این محصول به عنوان یک شی تزئینی نیز مرسوم می باشد.

 

 

 

این محصول از جنس پوب مرغوب می باشد که سطح رویه آن با هنر زیبای خاتم کاری تزئین شده و درب آن با یک لولا باز و بسته می شود. داخل این جعبه به منظور زیبایی بیشتر و استفاده راحت تر به زیبایی آستر کشی شده است.

 


 

قیمت جعبه جواهرات خاتم کاری مناسب و همچنین کاربردی بودن آن مورد استقبال هنر دوستان قرار گرفته و  با توجه به اینکه هدیه دادن از سنت های با ارزش و نشان دهنده علاقه و احترام به یکدیگر است گزینه ی مناسبی برای هدیه دادن است.

 

 

 

هنرمندان خاتم کاری اصفهانی، با دقت و ظرافت تمام قطعات  خاتم کاری را در کنار هم قرار می دهند و اشکال هندسی زیبا  پدید می آورند و یک طرح زیبا و ماندگار خلق می کنند.

 

 

 

هرچه ظرافت و دقت بکار رفته در چینش اشکال برای ساخت یک اثر خاتم کاری  بیشتر باشد، اثر تولید شده یک اثر با ارزش تر و فاخر تر خواهد بود.

 

  

 

برای مشاهده محصولات خاتم کاری محصول دست هنرمندان اصفهانی به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید و لذت یک خرید راحت و مطمئن را تجربه کنید.

 

برای شماهده و خرید محصول به لینک زیر مراجعه کنید

قیمت استثنایی 21900 تومان 

خرید محصول