خرید جاقلمی رومیزی با ساعت شنی طرح هلو کیتی

 جاقلمی رومیزی ساعت شنی طرح هلو کیتی یکی از زیبا ترین جامدادی ها در بین جامدادی های حال حاضر در بازار است که میتوان برای طرح دادن آن بر روی میز و یا زیبایی ساعت شنی این محصول شگفت انگیز استفاده نمود تا رخ جذابی به میز تحریر و یا اتاق شما بدهد. 

 

جاقلمی

 

جاقلمی رومیزی ساعت شنی طرح هلو کیتی از جنس چوب با طراحی زیبا و فانتزی طرح محبوب  hello kitty است که از کیفیت بالا و مقاومت خوبی برخوردار است که مناسب میز تحریر و یا جای مدادی برای کودکان می باشد.

 

خرید لوازم التحریر

 

 

این جاقلمی رومیزی ساعت شنی طرح هلو کیتی دارای دو قسمت است که یکی به عنوان جامدادی و گذاشتن مداد در آن استفاده می شود و قسمت دیگر که ساعت شنی است و جنبه ی زیبایی و نیز کاربردی دارد. 

 

جا قلمی رومیزی

 

قسمت اولی جامدادی است که ثابت است و قسمت دوم که ساعت شنی است متحرک است و با چرخاندن آن این ساعت شنی شروع به کار خواهد کرد. 

 

رومیزی هلوکیتی

 

این کار برای کودکان بسیار جذاب است و با چرخاندن این ساعت شنی حس خوبی به ایشان منتقل می شود. قیمت جاقلمی رومیزی بسیار ارزان تر از بقیه محصولات مشابه است.

 

هلوکیتی جدید

 

عکس روی این جاقلمی رومیزی ساعت شنی طرح هلو کیتی است که از یک کارتون محبوب و پرطرفدار طراحی و عرضه شده است. 

جامدادی هلوکیتی جدید


با نزدیک شدن به سال جدید تحصیلی و لوازمی که برای تحریر و انجام دادن تکالیف لازم به خرید است می توان از این جاقلمی رومیزی ساعت شنی طرح هلو کیتی استفاده نمود.


جامدادی هلوکیتی

 زیبایی را به اتاق کودکتان هدیه کنید و نشاط برای درس خواندن را برای ایشان فراهم نمایید. 

 

جاقلمی رومیزی

 

این بهترین هدیه ای است که میتوانید برای کودکان خریداری کنید تا آن ها را از یک محصول زیبا شگفت زده نمایید.

 

خرید جامدادی

 

با کلیک بر روی دکمه ی زیر به سایت اینترنتی فروشگاه تکسبد مراجعه نموده و محصول خود را خریداری فرمایید.

قیمت ویژه 13900 تومان 

خرید