خرید اینترنتی جا حبوباتی دیواری

با استفاده از جا حبوباتی دیواری می‌توانید  فضای آشپزخانه خود را چندین برابر کنید. هیچ چیز بهتر از جا حبوباتی زیبا نیست که بسته‌های بزرگ مواد غذایی را  در آن جای دهید و فضای بزرگی از منزل را باز نگه دارید.

 

جا حبوباتی فانتزی 

 

یک جا حبوباتی دیواری شیک می‌تواند علاوه بر فضا، زیبایی منزل را هم بیشتر کند و دست خانم‌های خانه‌دار را برای تزیین منزلشان بازتر بگذارد. کاربرد محصولاتی از این قبیل، زیاد است و مواد غذایی مختلفی را می‌توان در آنها جای داد.

 

جا حبوباتی دیواری 

 

مواد غذایی که در این ظروف شفاف و مقاوم ریخته می‌شود، حدود یک کیلوگرم وزن دارد و حدود 45 روز از نفوذ هرگونه هوا ایمن خواهد بود و می‌توانید با خاطری آسوده از آنها استفاده کنید.

 

جا حبوباتی 

 

وجود شیرهایی که در انتهای این ظروف قرار دارد، دقت و خوبی این محصول را تکمیل می‌کند؛ چون از یک طرف دستان شما با مواد غذایی برخورد نمی‌کند پس بهداشت رعایت می‌شود و دیگر اینکه مواد غذایی به میزان یک پیمانه و حدود 50 گرم از آن خارج می‌شود.

 

جا حبوباتی شیردار 

 

جا حبوباتی در انواع و اقسام مختلف تکی، دوتایی و سه تایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، رایج است و خریداری می‌شود و به همین خاطر حق انتخاب داریو.د می‌توانید از این محصول به عنوان یک هدیه برای خانم‌ها استفاده شود.

 

جا حبوباتی خاص 

 

این محصول فقط مخصوص منازل نیست و فروشگاه‌های مختلف از جمله فروشگاه قهوه نیز می توانند از این محصول استفاده کنند. در طراحی وسایل آشپزخانه باید در عین زیبایی، کارایی و بهره وری را مد نظر قرار داد.

  

جا حبوباتی دوقلو



می‌توانید این محصول را در سایت تک سبد با نازل ترین قیمت خریداری کنید. در زیر، جا حبوباتی دیواری دوقلوی شیردار با قیمت آمده است که می‌توانید با چند کلیک ساده خریداری نمایید.


جا حبوباتی شیک


خرید محصول

قیمت محصول: 69000 تومان