خرید ارزان بلوتوث خودرو

 با وجود اینکه از عرضه فناوری بلوتوث چندین سال می گذرد ولی بسیاری از دستگاه های پخش خودرو هنوز به این فناوری تجهیز نشده اند و برای استفاده از بلوتوث نیاز به یک دانگل بلوتوث دارند.


بلوتوث خودرو


 دانگل بلوتوث خودرو BT310 برند مشهور XP  با تمامی سیستم عامل های رایج سازگار است. فقط با فشردن یک دکمه می توانید به این دستگاه متصل شوید.


بلوتوث xp


برای متصل شدن به پخش خودرو می‌توان از یک دانگل بلوتوث بهره برد. دانگل‌های بلوتوث ابزارهای بسیار کوچکی ولی کاربردی هستند فناوری بلوتوث را برای آن تمامی دستگاه های متصل به آن به ارمغان می‌آورند.


بلوتوث bt310

آیا هنوز هم برای متصل شدن به ضبط خودرو مشکل دارید. با استفاده از گیرنده بلوتوث BT310 این مشکلات را حل نموده و با کیفیت صدای مطلوب پاسخگوی تماس هایتان باشید و یا به موزیک مورد علاقیتان گوش دهید. کافی است پس از شارژ دستگاه آن را به درگاه AUX خودرو خود متصل فرمایید و با فشردن دکمه پاور روی دستگاه بلوتوث خودرویی آن ارتباط بلوتوث با دستگاه شما برقرار شود.


بلوتوث خودرو کوچک


با داشتند این دانگل کوچو و کاربردی علاوه بر پخش موسیقی می توانید پاسخگوی تماس های خود نیز باشید، این محصول با داشتن یک میکروفن با کیفیت و پرقدرت و با حفظ نویز های اطراف این امکان را به شما می دهد که به راحتی بتوانید پاسخگوی تماس های خود باشید.




خرید پستی بلوتوث خودرو

خروجی صدا یا همان AUX با اتصال به تلفن و یا تبلت شما این امکلن را فراهم می آورد که بتوانید صدایی با کیفیت و عالی را داشته باشید. همچنین می توانید از آن به عنوان مبدل به ضبط ماشین خود نیز استفاده فرمایید.







قیمت این محصول فوق العاده: 28000 تومان

خرید