بهترین برند کتری مسافرتی

بسیاری از افراد به تهیه ی نوشیدنی های داغ علاقه مند بوده و ترجیح میدهند در محیط های خارج از منزل و مسافرتها یک کتری مسافرتی همراه خود داشته باشند. خرید یک کتري برقي مسافرتي کوچک و جمع و جور که آب را در سریع ترین زمان ممکن به جوش بیاورد چندان سخت نیست. کتری مسافرتی استیلو یکی از بهترین انتخابها جهت خرید یک کتري برقي همراه می باشد و با کمترین مصرف انرژی آب را به جوش می آورد.

 

کتری-همراه

 

کتری برقی استیلو محصول کشور ترکیه بوده و برای راه اندازی آن به یک منبع برق احتیاج می باشد. انواع چای ها،دمنوشها،قهوه ها و ... را میتوانید با این کتری مسافرتی تهیه نمایید.ظرفیت این محصول نیم لیتر بوده و برای افرادی که کمبود وقت دارند گزینه ی مناسبی به شمار میرود.

 

چایی-ساز-مسافرتی

 

توان این دستگاه 1000 وات است و جنس بدنه ی آن از پلاستیک مقاوم به حرارت تشکیل شده است.همراه با کتری مسافرتی استیلو یک قاشق پلاستیکی نیز عرضه شده است. کتری مسافرتی استیلو با رنگهای متنوعی عرضه میشود. بر روی محصول یک درب جهت نگهداری آب در دمای بالا تعبیه شده است.

 

کتری-همراه-کوچک

 

همچنین سیم این کتری نسبتا بلند بوده و میتوانید آن را در محل مورد نظرتان روشن نمایید.بدنه ی این محصول فاقد مواد شیمیایی بوده و حرارت را با سرعت بالا به آب درون پارچ انتقال میدهد.وزن این کتری تقریا 200 گرم بوده و یک المنت بسیار قوی جهت جوش آوردن آب در آن تعبیه شده است.

کتری-برقی-کوچک