با فشردن یک کلیک غذا خود را گرم کنید

گاهی برای لوازمی که به آن نیزا دارید و می توانید به راحتی آن را خریداری کنید تعلل می کنید و می دانید که این وسیله کمک بزرگی به شما خواهد کرد.


ظرف حرارتی داخل استیل لانچ باکس


حال ما به شما عزیزان یکی از این وسیله ها و دستگاه را معرفی خواهیم کرد که درانتها می فهمید که باید این دستگاه را خریداری کنید و از آن نهایت استفاده را ببرید.


ظرف حرارتی لانچ باکس


برای شما عزیزان دستگاه ظرف غذای برقی استیل لانچ باکس Electric Heating Lunch Box HL-L301را به ارمغان آورده ایم.


ظرف چند کاره حرارتی



کارکنان زحمت کش اداره ها و کارمندان بانک ها و اماکن دولتی که مجبور هستند برای خود وعده ای غذا ببرند و در محل کار میل کنند می توانند از این دستگاه استفاده ببرند و غذای خود را به صورت کامل و یکدتس گرم کنند.


ظرف برقی


شما فقط لازم است تا این ظرف غذای برقی استیل لانچ باکس Electric Heating Lunch Box HL-L301 را به برق متصل نمود و با یک دکمه غذای خود را گرم کرده و گرم نگه دارید.


ظرف داخل استیل حرارتی


فروشگاه تک سبد تعدادی از بهترین این دستگاه ها و ظرف غذا برقی را در دسترس شما عزیزان قرار داده تا دیگر لازم نباشد نگران سوختن غذای خود در محل کار باشید.


ظرف داخل استیل حرارتی


با استفاده از ظرف غذا برقی استیل که مدلی دیگر از این محصولات است می توانید به راحتی دو نوع غذا را همزمان بدون اینکه مخلوط شوند گرم کنید و گرم نگه دارید.


ظرق غذای حرارتی داخل استیل


لازم به ذکر است که  تمامی دستگاه های برقی همچنین ظرف غذا برقی فلزی در این فرووشگاه تست خواهد شد و بعد برای شما عزیزان ارسال می گردد.

با مراجعه به لینک زیر می توانید محصول خود را سفارش دهید

قیمت فوق العاده این دستگاه 69000  تومان

خرید